بهنام علمشاهی با نام عاشقت شدم

فقط موسیقی
موزیک در این ماه
16 مرداد 1391برچسب:, :: 22:25 :: نويسنده : ایلیا (وحید)
آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام علمشاهی با نام عاشقت شدم ؛ با سه کیفیت ...

ترانه و ملودی : حسین فلاح ، تنظیم : امیرحسین اویسی ، میکس و مسترینگ : دامون دهقانی


بهنام علمشاهی با نام عاشقت شدم




 

 

 

 





--------------------------------------------------------------------------------------


MP3 - 320

Behnam Alamshahi - Asheghet Shodam

MP3 - 128

Behnam Alamshahi - Asheghet Shodam

OGG - 64

Behnam Alamshahi - Asheghet Shodam



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فقط موسیقی و آدرس pseemusic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 41947
تعداد مطالب : 204
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

سایت من پشتیبان سایت نرم افزار پشتیبان نرم افزار گالری عکس پشتیبان گالری موسیقی پشتیبان موسیقی فیلم پشتیبان فیلم گیم پشتیبان گیم